Evig rötmånad

evig-rötmånad

5 reaktioner på ”Evig rötmånad

  1. Lite offtopic, men det är så att jag är sugen på att få tag på svenska ”Chock” från 1997, lyckas dock inte hitta den varken på nätet eller att köpa, men såg att du slängt upp bitar från varje episod med Ernst-Hugo Järegård på youtube, kom in på bloggen via din ”profil” där. Iallafall så tänkte jag att jag hör om du skulle kunna ladda upp hela serien? Det skulle uppskattas!! Om det är så att du har den hemma? Såg den när den kom så skulle vara kul att se den igen då det var ett tag sen. Kikar in här ett par gånger och ser om du svarar.

    Mvh

    • Hej Alexander! Jag har tyvärr inte Chock, och har inga planer på att ladda upp hela episoder, men jag fann dem medelst TPB när det begav sig, vill jag minnas. Tänker mig att de säkert kan finnas kvar där!

  2. Kanske ska säga det att jag menar alltså på youtube. Streamar alternativt köper den gärna. Den verkar dock ha utgått på de få ställen den sålts på tidigare.

  3. Okej. Tack för snabbt svar🙂 Jag har kollat där men de som ligger uppe är helt döda. Ingen som streamar tyvärr. Tack ändå!

Kommentera

