Swahn vs. Owl

Stoppa pressarna! Lägg ut! AVGÅ ALLA! Bloggen rör på sig igen!

Denna gång bjuder jag på en liten förfinad variant av en skiss jag gjorde under helgens Internationella Seriefestival här i Stockholm:

Ett litet gag/joke riktat till vad jag förutsätter är den minimala målgruppen ”Människor som är intresserade av serie/underground/fanzinekultur och faktiskt vet vem Jan-Öjvind Swahn är”.

Mässan har dock varit helt fantastiskt fin och roligt, precis som föregående år, och jag ämnar återkomma här i dagarna med en liten sammanfattning av mina favoritfynd bland böcker/zines, samt kanske en liten godbit från nyaste Hör Upp! som ju nu finns ute och som man kan beställa exempelvis via horuppfanzine @ gmail.com  för 40:- + porto! Häpphäpp! Skynda fynda!

Kommentera

