Hemvändarn

Jag och Emil Nordin slängde ihop en serie till vol. 2 av Dimma Antologi
vårt tredje samarbete, och i min mening kanske vårt bästa hittills.

En lätt vemodig, men förlösande liten historia om uppväxt, tillhörighet, skuldkänslor och att komma hem. Och eftersom det idag är Free Comic Book Day tänkte jag att jag helt enkelt gör som så att jag lägger upp den här i sin helhet. Whack-a-doodles!

Om man vill äga antologin fysiskt ändå så går det naturligtvis bra också, det kan man göra i vår webshop, eller, om man inte gillar paypal, genom att maila oss på dimma.antologi @ gmail.com och beställa direkt, så ordnar vi det på annat vis! 60:- plus porto – som hittat! (Och där finner man även senaste numren av Hör Upp!, för den delen!)

Annars säger jag bara såhär: Läs och sprid!

En reaktion på ”Hemvändarn

  1. Ping: Booze and Rambling

Kommentera

