These aren’t the droids you are looking for.

Ja, egentligen skulle här ju ha varit något slags kreativt inslag idag som vanligt, men på grund av en något stressande skoluppgift och lite annat tjafs tar jag tillfället i akt att ta en liten, kort och tillfällig paus.

Dock kan jag avslöja att dagen idag ändå varit tämligen produktiv – hade tidigare under dagen ett mycket trevligt möte med den kära duon Sara Parkman och Emil Nordin angående vårt än så länge något halvhemliga, men fruktansvärt omvälvande och grymma projekt som vi haft på planeringsstadiet ett tag nu.

Det inleddes på sedvanligt flams-manér, men fortlöpte i en mycket lovande och betydligt mer seriös riktning. Mer än så säger jag inte, med risk för att jinxa alltsammans. Men det kommer att bli fantastiskt, det är jag övertygad om.

Jag ger er en kompensation i form av en rent ut sagt fantastisk låt istället:

Kommentera

