Join the car-crash set.

Började äntligen läsa på JG Ballards bilkraschfetischistiska dystopiklassiker ”Crash” igår, och har redan hunnit med att drömma om hur jag och komikern Kristoffer ”Kringlan” Svensson(inte för att vi känner varandra överhuvudtaget, det vill jag absolut inte ge sken av, det var nog snarare en effekt av undermedvetet önsketänkande/att ha överdoserat Gabba Gabba och gamla Pang Prego-avsnitt igår) åkt längs med motorvägar på jakt efter lämpliga bilkrascher trots att jag bara läst drygt tio sidor än. Inget konstigt med det.

Gjorde hur som helst klart denna lilla omslagsbild till nämnda bok idag under den lektionstid då jag egentligen borde ha lyssnat på föreläsning om varumärken, hur man gör bra reklam och allt annat liknande som jag innerst inne känner gnager på och äter upp min själ inifrån och lämnar mig ett tomt, cyniskt skal.

Dagens soundtrack:

Kommentera

