Textvecka!

Ok, den här bloggen är ju i vanliga fall en plats där jag sprider mina visuella verk, men jag har varit i en sådan skrivarperiod nu den senaste tiden att jag fick idén om att börja blanda upp det hela lite mer.

Tanken är jag den här veckan som kommer ska lägga upp några av de texter jag blivit extra nöjd med under årens lopp, både publicerade och opublicerade, som ett litet experiment. Dels för att en del av de här texterna inte nätpublicerats tidigare och för att jag vill sprida något annat än just det bildrelaterade för en gångs skull. Dels för att se hur väl det går hem i stugorna.

Den lilla skara av er som följer bloggen får väldigt gärna säga vad ni tycker, och om ni vill fortsätta att se mer textinlägg här även efter veckans slut. Häpp!

Kommentera

