Jag är en farbror nu

Nu i dagarna fick jag en liten förfrågan från min gode vän, loppis-jägaren, folkhems-estetik-vurmaren och vinyl-entusiasten Erik Björnson om att göra en liten logga/banner till hans nystartade och fantastiskt fina blogg Jag är en farbror nu, där han med oförtruten glädje delar med sig av tjusiga fynd och snajdiga 50-, 60- och 70-tals-pryttlar upphittade runtomkring i vårt avlånga land. Självfallet svarade jag ja, och resultatet blev det som följer här nedan:
Inte helt oävet, i alla fall, väl?

Kommentera

