Achtung X-mas!

Jag må ha flyttat ner till de sydligare breddgraderna, men en sak är säker: då de kära hedersknyfflarna uppe på Pipeline kallar, så är jag inte den som är den.

Således, när de bad mig att fixa en affisch till deras Julcafé nu på söndag var det inte mer än att jag svängde ihop ovanstående verk lite hastigt och lustigt.

(Hur skulle jag ha kunnat göra något annat då jag dessutom blir lockad med vinylsinglar som betalning? Jag hoppas bara att jag inte enbart får betalt i sjutummare sen då jag går ut i originalaryrket.)

Men ja, är ni Sundsvallstrakterna och suktar efter en go’fika och julmusik som faktiskt går att lyssna på tycker jag definitivt att ni ska styra kosan mot Pipelines lokaler på söndag. Jag kan inte se några andra alternativ.

Kommentera

