Skenet bedrar

2 reaktioner på ”Skenet bedrar

    • Heh, ja, det kan jag tänka mig. Det slog mig bara under en tunnelbanefärd hur ett gäng med odrägliga tonåringar, om det inte hade varit för att de uppenbarligen talade med den mest utpräglat slemmiga innerstadsstockholmsdialekten, betedde och uppförde sig precis som de epatraktor-åkande, snuspetande och dräggiga idioter som hemsöker alla mindre småorter, inklusive min egen. Höh. Undrar varför det alltid är jag som får de här världsomvälvande insikterna sist av alla?

Kommentera

