En så kallad ”cockteaser”

Ja, som ni alla borde veta vid det här laget så är det förstås ”Snusk” som är temat på nästa nummer av vårt finfina fanzine Hör Upp!, och precis nu i denna stund har jag blivit klar med och scannat mitt bidrag, drabbad av en plötslig våg av kreativitet och ambition. Och jag måste säga att jag är förbannat nöjd. Inte helt nöjd, men tillräckligt nöjd för att känna lusten att slänga upp den här.

Men eftersom jag förstås inte vill spoila allt innan numret är ute så bjuder jag istället på en liten enrutesteaser, fylld med både bröst och könsorgan så det står härliga till! Och då kan ni ju bara tänka er hur fullproppad den färdiga serien är!

3 reaktioner på ”En så kallad ”cockteaser”

Kommentera

