Number two: Reginald Maudlin’s Fanzine.

Ja, nu har det inte varit så spännande här på ett tag, och det beror inte på oväntade personliga kriser denna gång, utan på att Hör Upp! #2 , där bland annat jag medverkar med en serie, nu äntligen, äntligen börjar bli färdigt! Två bidrag till ska slutföras och skickas in under den här veckan, sen så är det bara utskrift som gäller! Förhoppningsvis, om allt går som det ska, så kan det finnas rykande färska fanzine klara inom bara nån vecka! Så håll i er, folk, för det här kommer bli hur bra som helst.

Testutskrift av nya numret hemma i stugvärmen. Nya numret blir en pageturner utan dess like.

Mindre format, men med minst lika bra, om inte bättre innehåll!

Och alla ni som inte redan förbokat ett nummer – vad väntar ni på? Gör det nu, innan det är för sent! Bara hör av er till mig, antingen här på bloggen eller på min mail, så fixar vi det!

In other news så är jag i full fart med att tuscha och slutföra en helt ny serie som jag jobbat på ett tag nu, och som troligen kommer att medverka som en liten bonusgrej i en väns konst/fotobok som kommer publiceras någon gång runt årsskiftet. Mer än så säger jag inte om det, men jag känner mig i alla fall väldigt nöjd med själva serien so far. Ordlös, surrealistisk och obehaglig. Som det ska vara. Kanske lägger jag upp lite små smakprov från den i veckan om någon är intressad. Vi får se.

Kommentera

