Talk to the hand, ‘cos the interface won’t listen.

Egentligen är det här en lite halvgammal grej, men eftersom så mycket annat tagit upp tiden på sistone får det bli lite skåpmat innan det nya kommer upp. För det gör det, till slut, tro mig!

Och om ni inte redan anat det så gjordes denna bild under en period i början av året då min kära dator inte riktigt ville samarbeta och göra det jag ville – det vill säga ha mer än ett program uppe samtidigt utan att allting låser sig. Lyckligtvis har det gått över nu, så jag antar att det var någon slags trotsålders-fas den gick igenom. Eller ja, jag hoppas det, i alla fall.

2 reaktioner på ”Talk to the hand, ‘cos the interface won’t listen.

Kommentera

