Ditt bidrag räknas!

Ja, så var det då alltså ännu en gång dags för den där långfredagen igen, och jag har dessvärre inget påskgodis att bjuda på annat än att vara evinnerligt tjatig ännu en gång. Det är ju nämligen så att jag och Jennifer just nu är i full fart med att sätta ihop nästa nummer av det snajsiga fanzinet Hör Upp!, som jag gjorde mitt bästa att hypa upp här då vi släppte vårt debutnummer kring jul. Det har faktiskt rullat in en hel del bidrag än så länge, och samtliga riktigt, riktigt bra, också, men det behövs fortfarande en hel del material till.

Fanzine-reklamsticker, gjord av yours truly.

Och det är alltså det som är det ovan nämnda tjatet i detta inlägg – vill helt enkelt passa på att uppmana den som nu kan tänkas läsa detta och som sysslar med någon form utav kreativ syssla och känner sig manade att medverka att höra av sig! För tillfället behöver vi mest text, vilket kan innebära, ja, lite vad som helst – gärna noveller eller annat skönlitterärt, men även poesi, artiklar och annat är välkommet så länge det relaterar till numrets tema: ”Tack för kaffet”. Kanske sysslar du inte ens med det själv, men känner något slags kreativt underbarn som du tror skulle passa? Topp, bara ni hör av er!

Alla som på något vis är bekant med mig och inte bryr sig ett piss om vårt fåniga fanzine är säkerligen redan spyfärdigt less på alla uppmaningar om detta redan, men hey, det får det väl kanske vara värt – för vi behöver mer material!
In other news är jag i full fart med inte mindre än två stycken serier nu, en lite kortare och en lite längre, den förstnämnda en något vardaglig liten betraktelse, och den andra en betydligt mer övernaturligt lagd historia inspirerad av en upplevelse som Jennifer berättade för mig. Kan nog kanske bli rätt så bra, så håll utkik.

Kommentera

