Tarmflora

9 reaktioner på ”Tarmflora

    • Pipliknelsen hade jag inte tänkt på, men det är sant, det blev lite omedveten rökverksform på det hela. Reinfeldt-liknelsen var dock medveten, främst av den anledningen att jag tycker att han ser ganska obehaglig ut och att jag inte alla gånger håller med om hans partis politik, så att säga…

  1. Hahaha. Inte så tokig gissning egentligen, med tanke på att jag råkat rita ögonbryn som två svarta blodiglar…Men det var svårt att gissa, hade nästan kunnat vara vem som helst!

    • Är dessvärre inte hemmavid just idag, men fick besked från min flickvän som är hemma och har kollat posten, och det har mycket riktigt kommit!🙂 Ser fram emot att få läsa det!

Kommentera

