Two for the price of one, and that’s cutting me own throat.

Här följer något såpass ovanligt som en liten dubbel-teaser. En liten skiss som dels är en del av ett nykläckt serieprojekt jag börjat spåna på tillsammans med en god vän, och som också i sina prat/tankebubblor ger en liten hint om ett ovanligt ambitiöst projekt som jag och min flickvän jobbat på ett bra tag nu, och vars status mer eller mindre börjar närma sig ett fullbordande. En del vet nog redan vad det rör sig om, men jag låter i alla fall bli att säga mer än så för tillfället. Men det kommer att bli något i hästväg, sanna mina ord. Just you wait.

En reaktion på ”Two for the price of one, and that’s cutting me own throat.

  1. Ping: Saxat ur skissboken, #2 « David Olgarsson

Kommentera

