Bättre sent än aldrig

Li Österberg postade ett Dia de los Muertos-relaterat inlägg på sin blogg i helgen och jag blev inspirerad att göra detsamma(samt att spela om Grim Fandango for the umpteenth time), men eftersom jag förstås inte kan ta itu med saker och ting i tid kommer först nu en liten hälsning som borde varit klar redan för några dagar sedan. Hijole.
muertos1b”It’s the festival of the Day of the Dead. Really more of a living person’s holiday, but we play along.”

2 reaktioner på ”Bättre sent än aldrig

  1. ååååh! var sjukt nära att köpa en såndär när jag var i mexiko. lyckades hålla mig som tur var, så allt jag fick med mig hem var typ gräshoppor med chilismak och en jäkla massa indianpärlor

Kommentera

