”Flytta hem!”, #4

Så var den här, sida fyra av ”Flytta Hem!” – Enjoy!

flyttahem4b

4 reaktioner på ””Flytta hem!”, #4

    • Hehe, ayup – All in a days work i metropolen Sundsvall.
      Det var till och med menat att föreställa en specifik loppis i stan, men jag lade ner ambitionerna då jag insåg att jag inte riktigt mindes hur den såg ut inuti.

  1. Tredje bilden från slutet räknat, eller sjätte bilden från början räknat, har en bakgrund som får mig att tänka på äventyrspel =) Ååååh, utmärkt och utmärkast!

    • Hehe, jo, just den rutan är ganska influerad av gamla LucasArts-äventyrsspel(skräll), fast mest förgrunden, faktiskt.
      Just sättet som man alltid får se svarta silhuetter av olika saker i förgrunden i till exempel Day of the Tentacle har alltid fastnat i mitt huvud.

Kommentera

