Fanart a-gogo!

För ett tag sedan lovade jag mina vänner i lokalbandet Broken Aris att jag skulle göra ett litet fanartporträtt av just dem, och nu i dagarna blev det faktiskt av. Kanske inte så mycket för att de ville det, utan mer för att jag tyckte att de skulle göra sig så bra som seriefigurer. Spejsat till max och helt i färg, just för att de är ett sådant, ja, färgglatt gäng.

broken-arisfarg

(De håller för övrigt just i detta nu på att spela in en fullspäckad andra demo, som efter vad jag fått förhandslyssna låter riktigt charmant, så är ni intresserade av att höra mer från Sundsvalls utan tvekan trevligaste skejtpunk/hardcore/whatnot-band så är länken här ovan att rekommendera!)

2 reaktioner på ”Fanart a-gogo!

  1. Ping: Dinosaurier och gaffeltruckar « David Olgarsson

Kommentera

