Kafkastämning

kafkastamning1b
…Ja, nu är det kanske inte fullt så mycket sådan här hos mig i skrivande stund; inga plötsliga kackerlacksförvandlingar, häktningsordnar eller mystiska slott har dykt upp alls på sistone. Men en liten teckning av den gode herr Kafka flög i alla fall ut ur pennan idag, som jag tyckte att det kunde vara trevligt att dela med mig av innan jag drar mig iväg ut i Sundsvallsnattens kyla för att bevittna och skriva om rockkonserter. So there!

2 reaktioner på ”Kafkastämning

Kommentera

