You’re a real character, you know that?

Hej, kära vänner. För lite drygt tre år sedan gjorde jag en seriefigurstolkning av en del av er och i natt fick jag en ingivelse att göra en ny version för att öva mig och se hur jag utvecklats. (noterar till exempel att jag numer lärt mig teckna, bland annat)

Så som en liten present till er slitna och söndagströtta människor ger jag er alltså detta lilla persongalleri av några av mina favoritmänniskor med passande tillbehör i ett försök till frasig, färgglad ligné claire-stil.

Var övertygad om att den inte skulle kännas lika fin nu idag när jag vaknade som den gjorde klockan tre i natt, men jag tror fanimej att den håller, även om den är lite mitt-i-natten-hafsig.

2 reaktioner på ”You’re a real character, you know that?

Kommentera

