Valnatts-serie-extravaganza!

Ibland undrar jag om jag är världens segaste serietecknare. En tvåsidig idé som jag haft på gång sedan september har först nu blivit klar.

Men då får jag väl å andra sidan säga att det är en av de serier jag är mest nöjd med någonsin, så det kanske varit värt det.
Så, håll till godo – En tvåsidig, stålgrå skildring av en liten del av förra årets minst sagt omvälvande valnatt.

Det är, i alla fall i mitt huvud, med undantag för lite tillslipning av dialogen, en verklighetstrogen återgivning av vad som skedde. Och som vanligt får en klicke på bildera för å se dem större!

En reaktion på ”Valnatts-serie-extravaganza!

  1. Ping: Du röstade rött, va? – Redux! « David Olgarsson

Kommentera

